Friday 24 October 2008

Rose House Meeting

今日放工之後又要開會
真系慘,之間有3個小時!
成個人癡線。。

跟住我又有多小late羅
個衰人kevin上次我新黎
我吾知距系入邊返工
我就問距幾位,距就講:“一位一位”
距甘黎呃我!
我就好憎距= =
今日距就同我say sorry wow~
話上次對吾住啊。。
我就炸唔知。。跟住距就話無野喇
我即刻問系迷一位啊?!
哈哈。。。衰kevin成個尷尬

原來我2家個經理好犀利嫁!
真系人不可貌相
距系上海嘟系做呢d職位
開左好多間M記添
仲去過日本發展,本來一間uniqlo,之後系日本開左好多間
距真系叻!
最重要就系唔好吹水喇

距話距同我地系朋友
可以夜晚一齊去ktv, 食飯
話曬距比錢wow...
全部人超開心甘! XD
最重要就系距比錢啊嘛。。

以後Lunch break又要Look Card
好煩。。遲小小嘟吾得了wow

仲有件好重要既事列
就系。。
今日有人黎啪廣告
跟住我做左 K 叻 Fair.
個d 攝影師好搞笑XD
令到我仲系度ng 添

我覺得人地記得我既名系一種好親切既感覺羅

總之今日開會到好夜
累到爆肝
吾怪得我m嘟吾黎喇

No comments:

Post a Comment

Thanks For Your Comment